מרכז המידע

דרכים לפרסום ומיתוג העסק

לא לכל בעלי העסקים, יש תקציב ענק ומשמעותי לפרסום ויחסי ציבור והם לרוב מוצאים את עצמם, נלחמים בשיניים על כל עסקה ועל כל לקוח חדש או פוטנציאלי שיתעניין במוצרים או השירותים שהם מציעים. אז איך אפשר בכל זאת לפרסם ולמתג את העסק מבלי להוציא כל כך הרבה כסף?
אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרי הטיפים שלנו.

הופעה ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות

על מנת שידעו שאתם קיימים, יש צורך באתר אינטרנט ובדף עסקי ברשת החברתית פייסבוק (הרשת החברתית הגדולה והמוכרת ביותר). מומלץ להשקיע באתר אינטרנט שיהיה עם עיצוב מנצח וממשק ידידותי ונוח. יתרה מזאת, רצוי גם לבנות דף עסקי בפייסבוק ולתחזק אותו על בסיס כמעט יומיומי באמצעות פוסטים על המוצרים והשירותים שהעסק מספק. את הפוסטים, כדאי לשתף בקבוצות רלוונטיות ולקהלי יעד שסביר להניח שיתעניינו בהם.

מיתוג העסק באמצעות מוצרי פרסום

תוכלו להשתמש בהם על מנת לפרסם את העסק בצורה טובה, מהירה ויעילה. ניתן לחלק אותם ללקוחות בכנסים עסקיים שונים, לתת אותם ללקוחות שלכם כמתנות שישאירו להם חיוך וגם סיבה טובה לחזור אליכם שוב ואולי אפילו להמליץ עליכם. על מוצרי פרסום, ניתן להדפיס כמעט כל דבר החל מלוגו של החברה ועד לכתובת והטלפון שלה. כיום, אפשר להדפיס על מטקות, כובעים, חולצות, עטים ועוד מגוון רחב של מוצרים. יש שפע של מוצרים, אתם רק צריכים לבחור מהו המוצר שתרצו לשווק ולמתג באמצעותו את העסק או החברה.

מיתוג העסק באמצעות קוד QR

בשנים האחרונות, ניתן לראות שימוש בקוד QR אצל ארגונים, גופים ציבוריים וכמובן אצל עסקים קטנים וגדולים. באמצעות המכשיר הסלולרי ואפליקציה מתאימה, ניתן לסרוק את הקוד המופיע בדרך כלל באתר אינטרנט או על גבי כרטיסי ביקור ולעבור אוטומטית לדף המתאים עבורו ברשת ואפילו לבצע ממנו רכישה של המוצר או השירות. כל זאת, ללא תלות בשעות בהם העסק או החברה פעילים, מה שמסייע בהגדלת מאגר הלקוחות החדשים והמכירות.

שימוש בפליירים ומגנטים

מאז ומתמיד היה שימוש בפליירים לפרסום. אמנם הוא ירד לאחרונה, בגלל כניסתן של הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט. אך עדיין לא מומלץ לוותר על שיטת הפרסום הזאת כי היא כן יכולה להביא לכם לקוחות חדשים. הדפיסו על גבי פלייר או מגנט, פרטים על העסק שלכם, נסו לכלול גם מבצע חסר תקדים על מוצר או שירות והשאירו את הטלפון ליצירת קשר. חלקו את הפליירים ללקוחות המתאימים. לדוגמה, אם אתם רוצים לפרסם עסק של שיפוצים, מומלץ לחלק את הפליירים בשכונות מגורים ואם אתם רוצים לפרסם עסק של מוצרי פרסום, מומלץ להגיע לבנייני משרדים ומוסדות שונים ובהם לחלק את הפליירים או המגנטים. הכי חשוב הוא לאתר קודם את קהל היעד וסביבתו ולאחר מכן לבצע את הפרסום.

אודות - QR Scan

QR scan הנה חברת בת של "מדדים אינטרנט ועסקים". QR scan נוסדה על ידי שני יזמים צעירים אשר מאסו בטכנולוגיה פשוטה ורצו לקחת את עולם הסמארט-פון צעד אחד קדימה לפני כולם, ובכך להעצים את חווית הקניה של הלקוח בכל זמן ובכל מקום, ובו בזמן להביא את בעל העסק לחשיפה מקסימלית.

אנו רואים בתחום האינטרנט כ"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" לרבות בתחום הפרסום והקניה המקוונת, העמדנו לעצמנו יעד ברור והוא להוביל את החדשנות בתחום השיווק באינטרנט. לדוגמאות לחץ כאן.

החזון של חברת QR scan הוא להביא את המפרסם ליכולת מיצוי פרסום מקסימלית ובכך להגדיל את נתח שוק הלקוח, הן מבחינת חשיפה, הן מבחינת הגדלת הכנסות, והן מבחינת הגדלת חוג הלקוחות של הלקוח.

קרא עוד...