מרכז המידע

מערכת אינטרנט חכמה לחברת נדל"ן

בימים בהם שוק הנדל"ן הישראלי גועש ורותח והמחירים מטפסים מעלה ללא הפסקה, ניתן בהחלט להבין מדוע חברות וסוכנויות נדל"ן שונות משקיעות משאבים רבים במאבק על ליבו ובעיקר על כיסו של הצרכן הישראלי - אחת הדרכים המרכזיות בהן אותן חברות וסוכנויות מרבות לעסוק, לנסות לפתח ולהשתכלל היא באמצעות מערכות ואתרי אינטרנט חדשנים ומתקדמים.

כמעט כמו בכל תחום רווי אפשרויות ותחרות, ניתן לראות כיום שורה ארוכה של אתרי אינטרנט אשר מטרתם להציג בפני לקוחות פוטנציאליים את מה שיש לסוכנות או לחברות להציע. מדובר באתרים ומערכות אשר נבנו לרוב באופן מקצועי ומותאם על ידי חברות לפיתוח ובניית אתרים, כשהרעיון המרכזי הוא כמובן להוות בסיס ומרכז שיווקי ועדכני ברשת אל מול גולשים שמחפשים נכסים להשקעה, רכישה או השכרה ברחבי הארץ.

במרבית המקרים, כל פרויקט אינטרנטי על בסיס זה בתחום הנדל"ן יצריך תכנון מקדים נרחב עם אפיון מעמיק ומדויק בהתאם לצרכי השיווק והמכירות של חברת/סוכנות הנדלן במטרה לייצר את מרכז המידע הדיגיטלי הטוב והמתאים ביותר על מערכת אתר נדל"ן חכמה שתשלב נוחות מרבית לצוות החברה המיועד לתפעלה לצד חוויית גלישה אידיאלית עבור הלקוחות הפוטנציאליים.

אי לכך על צוות המפתחים של האתר נדרש ללמוד מקרוב את המאפיינים של החברה/סוכנות, ללמוד היטב מה היא מציעה ומי קהל הלקוחות המיועד שלה – רק כך ניתן ליצור אתר שמתאים לצרכים הייחודים של כל צד, במטרה גם לקדם את האתר ברשת עם הזמן על מנת להיחשף לקהל רחב ככל שניתן – או בקצרה, להקים אתר נדלן שגם ידע למכור היטב ולאורך זמן... אז איך עושים זאת נכון?

הדגשים המרכזיים לאתר נדל"ן מצליח

ניתן לחלק את התשובה החשובה לשניים, כאשר בחלק הראשון נתייחס לשאלה מה צריך לכלול האתר עצמו ובחלק השני נתייחס לפרמטרים שצריך לשים לב אליהם, מאחורי הקלעים של האתר, כלומר מה צריך לבחון בשביל שהאתר יפעל כמו שצריך. כל אתר אינטרנט שנועד לשווק, לפרסם ולמכור, ובפרט אתר אינטרנט של סוכנות נדל"ן שחושבת גבוה צריך לכלול את האלמנטים הבאים:

  1. תוכן מקצועי: מאגר מידע, תכנים ומאמרים מקצועיים (שיווקיים לצד אינפורמטיביים) שמעניקים מידע רלוונטי לגולש אודות התחומים ומאפיינים שלו בו. חשוב מאוד שהתוכן יהיה כתוב בצורה ברורה, רהוטה, בשפה תקנית ופשוטה שכל גולש ממוצע יוכל להבין.

  2. גלריית תמונות: כמעט כל אתר היום, בוודאי אתר נדל"ן, חייב להכיל גלריות תמונות של אתרים ונכסים, בדגש על תמונות מעודכנות וחדשות באיכות גבוהה וצילום מקצועי.

  3. מפרט עדכני: מאחר ואנחנו רוצים למכור נכסים, אז אנחנו חייבים לספק מה שיותר מידע אמיתי, עדכני ואמין על המפרט הקיים בכל נכס וכנס, כל פרט יכול לעשות את ההבדל.

  4. שאלות ותשובות: עמוד שיאפשר נגישות ובהירות לגולש וללקוח הפוטנציאלי המתעניין, עמוד בו ניתן להפנות שאלות לבעלי האתר/הנכס/העסק, והם יענו עליהן בהקדם, מה שניתן.

  5. עמוד אודות: עמוד חשוב למדי באתר מסוג זה, עמוד שאמור להציג את החברה בצורה חיובית, אמינה ומרשימה – הרזומה, הניסיון, חזון, פרויקטים מרכזיים ועוד.

  6. עיצוב והיררכיה נכונה: עיצוב האתר צריך להיות לרוב נקי ומזמין כך גם הגולש ייהנה מהאתר וגם יהיה לו הרבה יותר נוח להשתמש בו. היררכיית האתר צריכה להיות ברורה ולאפשר ניידות מעמוד לעמוד בלי עיכובים מסורבלים מיותרים.

  7. אחסון איכותי: מומלץ כי האתר יהיה מאוחסן בשרת חזק ואמין, שרת אשר מאפשר תעבורה גדולה 24 שעות ביממה, זמינות מלאה ללא תקלות מיותרות ואחסון אתר בזיכרון גבוה.

אודות - QR Scan

QR scan הנה חברת בת של "מדדים אינטרנט ועסקים". QR scan נוסדה על ידי שני יזמים צעירים אשר מאסו בטכנולוגיה פשוטה ורצו לקחת את עולם הסמארט-פון צעד אחד קדימה לפני כולם, ובכך להעצים את חווית הקניה של הלקוח בכל זמן ובכל מקום, ובו בזמן להביא את בעל העסק לחשיפה מקסימלית.

אנו רואים בתחום האינטרנט כ"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" לרבות בתחום הפרסום והקניה המקוונת, העמדנו לעצמנו יעד ברור והוא להוביל את החדשנות בתחום השיווק באינטרנט. לדוגמאות לחץ כאן.

החזון של חברת QR scan הוא להביא את המפרסם ליכולת מיצוי פרסום מקסימלית ובכך להגדיל את נתח שוק הלקוח, הן מבחינת חשיפה, הן מבחינת הגדלת הכנסות, והן מבחינת הגדלת חוג הלקוחות של הלקוח.

קרא עוד...