מרכז המידע

מה זה QR?

article 1

קוד QR (מקוצר מקוד תגובה מהירה) הוא הסימן המסחרי לסוג של הברקוד מטריצה (או בר קוד דו ממדים) תוכנן לראשונה עבור תעשיית הרכב ביפן. הברקודים הם תוויות אופטיות  שמתעדות מידע הקשור לפריט. זה היה בהתחלת פטנט. לעומת זאת, בעל הפטנט שלה בחר שלא לממש זכויות אלה לאחרונה, מערכת קוד QR הפכה פופולרית מחוץ לתעשיית הרכב בשל הקריאות המהירה שלה וקיבולת אחסון גדולה יותר בהשוואה לתקן ברקודים של UPC.

הקוד מורכב ממספר מודולים שחורים (נקודות מרובעות) המסודרים ברשת ריבוע על רקע לבן. המידע המקודד עשוי להיות מורכב מארבעה סוגים סטנדרטיים ("מצבים") של נתונים (מספרים, אותיות ומספרים) או באמצעות סיומות נתמכות, כמעט כל סוג של נתונים.

 

קוד QR ניתן לקריאה על ידי מכשיר הדמיה, כגון מצלמה, ומעוצב על ידי תוכנה אלגורית אשר יודעת לפרש אותו באמצעות תיקון שגיאות עד שהתמונה ניתנת לפירוש. נתונים אלו מחולצים מדפוסים נוכחיים ברכיבים אופקיים והאנכיים של התמונה. מגוון תעשיות בעולם יודעות לנצל את קוד QR היום, בקשות לשימוש יכולות להשתנות ממוצר למוצר כגון: עקב בקשה לזיהוי פריט, זמן מעקב, ניהול מסמכים ומטרות שיווק כלליות

אודות - QR Scan

QR scan הנה חברת בת של "מדדים אינטרנט ועסקים". QR scan נוסדה על ידי שני יזמים צעירים אשר מאסו בטכנולוגיה פשוטה ורצו לקחת את עולם הסמארט-פון צעד אחד קדימה לפני כולם, ובכך להעצים את חווית הקניה של הלקוח בכל זמן ובכל מקום, ובו בזמן להביא את בעל העסק לחשיפה מקסימלית.

אנו רואים בתחום האינטרנט כ"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" לרבות בתחום הפרסום והקניה המקוונת, העמדנו לעצמנו יעד ברור והוא להוביל את החדשנות בתחום השיווק באינטרנט. לדוגמאות לחץ כאן.

החזון של חברת QR scan הוא להביא את המפרסם ליכולת מיצוי פרסום מקסימלית ובכך להגדיל את נתח שוק הלקוח, הן מבחינת חשיפה, הן מבחינת הגדלת הכנסות, והן מבחינת הגדלת חוג הלקוחות של הלקוח.

קרא עוד...